Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Piekno Chorwacji,urok Czarnogory,spokoj Bosni i .....szok w Albanii. </b>    Gasteiner Alpenstraße.

Gasteiner Alpenstraße.

Austria
Austria, Gasteinertal

Jechalismy autostrada miedzy pieknymi gorami.Ale z informacji podawanych przez radio dowiedzielismy sie , ze jest korek 6 kilometrow i bedziemy musieli stac pare godzin.Postanowilismy wiec jechac zwyklymi drogami.W ten sposob nie bedziemy marnowac cennego czasu.Nie bedzie napewno szybciej ale zobaczymy cos nowego.Ruszylismy w kierunku Villach.Dotarlismy do Gasteiner Alpenstraße.Piekne widoki.Droga znacznie krotsze niz Großglockner Alpenstraße.Ale doprowadzila nas do pieknej doliny Gasteinertal.Az dech zaparlo nam w piersiach.Cos niesamowitego.Ale pieknie.Droga ta jest platna.Oplaty pobieraja tylko od doroslach-4 €.Dzieci nic nie placa.Jest to miejsce wymarzone dla ludzi lubiacych spacery po gorach.Jest tu kilka wspanialych atrakcji turystycznych.Mozna chodzic tu calymi rodzinami,z dziecmi,osobami starszymi.Te trasy turystyczne sa przystosowane dla kazdego.Polecam.Troche odpoczelismy wsrod pieknych gor i ruszylismy dalej.