Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> W odwiedzinach u pana Andersena,basniowe fiordy Norwegii,wioska Sw.Mikolaja,uroki Szwecji i Morze Wattowe. </b>    Dalsnibba.

Dalsnibba.

Norwegia
Norwegia, Dalsnibba

Jechalismy wzdluz Jeziora Breidalsvatn,wsrod wysokich gor.Naszym celem byl szczyt Dalsnibba o wys.1476 m n.p.m ( jest to najwyzszy szczyt w grupie gorskiej Sunnmore ).Nie zwracalismy nawet uwagi na znaki jak dojechac na szczyt, bo prowadzili nas turysci jadacy przed nami.A bylo ich mnostwo.Wszyscy chcieli wjechac na szczyt i spojrzec z niego na najpiekniejszy fiord Norwegii -Geirangerfjorden.
Droga waska i dosc kreta wiodla nas w gore.Widoki przepiekne.Pogoda super.Slonce i dobra jak na gory widocznosc.Dojechalismy na szczyt.I tu zaparlo nam dech w piersiach.Przed nami rozciagal sie przepiekny widok na gory i fiord.Tego nie da sie opisac slowami to trzeba zobaczyc.Powiem tylko tyle - czulam sie jak w bajce,jak w najpiekniejszym snie z ktorego nie chcesz sie obudzic.Lzy szczescia same cisnely sie do oczu.Jak tu pieknie...........:)