Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Lato w pelni.
Zwiń mapę
2013
05
maj

Lato w pelni.

 
Niemcy
Niemcy, Wesseling
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 5716 km
 
Juz od tygodnia zawitalo do nas lato.W nocy wysokie temperatury do 17 st.C,a w dzien piekne slonce i bardzo cieplo do 24-25 st.C.
--------------
Niedziela zapowiadala sie pieknie wiec poszlismy na poludniowy spacer ( ja,moj maz i Kuba ).Nogi zaprowadzily nas nad Ren.Cudne widoki i tlumy ludzi.
--------------
Tym co dopiero pierwszy raz do mnie zajrzeli musze napisac ,ze moje miasto Wesseling lezy w zachodnich Niemczech nad pieknym i zarazem groznym Renem,w Nadrenii Polnocnej - Westfalii.Wesseling byl dawna dzielnica Kolonii ale kilka lat temu stal sie oddzielnym miastem.Liczy sobie ok.36.000 mieszkancow.Ma 4 dzielnice : Mitte,Berzdorf,Keldenich i Urfeld.Jest to jedno z najbogatszych miast Niemiec.Duzy osrodek przemyslu chemicznego .To tutaj miesci sie jedna z najwiekszych rafinerii ropy naftowej na swiecie.
To tyle informacji.
-------------
Poniewaz nasze miasto jest bogate ciagle cos sie tu robi.Teraz odnawiaja cale nabrzeze rzeczne.A juz mozna podziwiac na nowo zrobiony park nad Renem zw.Rheinpark ( na zdjeciach ).
Cudne miejsce.Tam wlasnie spedzilismy milo czas.
Z jednej strony na zdjeciach widac nasza rafinerie,a z drugiej Bonn- dawna stolice Niemiec.Po Renie plywaja barki przewozace rozne towary.Sa to nietylko niemieckie barki ale rowniez holenderskie,belgijskie i nawet szwajcarskie.
Kilka lat temu byla tu wielka powodz i caly ten piekny park znalazl sie pod woda.Teraz odnowiono go i jest jeszcze piekniejszy.:)))
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (16)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (9)
DODAJ KOMENTARZ
irena2005n
irena2005n - 2013-05-06 10:43
uroczo tam...
 
danach
danach - 2013-05-06 10:50
oj to tylko pozazdrościć , ale i do nas w końcu lato zawita :)
 
marianka
marianka - 2013-05-06 10:54
Wygląda super. Chociaż ja tam się cieszę z tej nieco chłodniejszej wiosny u nas;)
 
philoona
philoona - 2013-05-06 11:09
Nabrzeże wygląda pięknie :)
 
zuzkakom
zuzkakom - 2013-05-06 11:36
Jak czyściutko! :)
 
BPE
BPE - 2013-05-06 11:44
No właśnie, pięknie, czysto, wszystko zadbane ........u nas tez mogłyby wyglądać tak nabrzeża rzek, ale niestety w większości miast tak nie wyglądają........
 
zula
zula - 2013-05-06 14:59
Błekit nieba i zieleń - MAJ ...Panie i Panowie tylko zakochać się ...w pięknie ! .
 
mirka66
mirka66 - 2013-05-06 20:16
Tak.Jest czysto,rowno i prosto.
 
mamaMa
mamaMa - 2013-05-15 23:26
Może czasem za prosto?
Równiutko, niemiecko, ładnie i przykładnie, bywa, że bez cienia fantazji, taki od linijki poukładany, zapewnie estetyczny świat!
 
 
mirka66
Rodzinka Kozlik
Zdobywamy Swiat.
zwiedzili 29% świata (58 państw)
Zasoby: 2213 wpisów2213 1948 komentarzy1948 23084 zdjęcia23084 48 plików multimedialnych48
 
Nasze podróżewięcej
05.01.1995 - 05.07.2013
 
 
06.05.2012 - 18.06.2018