Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Trzy dni luzu.

Trzy dni luzu.

Holandia
Holandia, Olburgen

Holandia …… kraj dla wielu ludzi malo interesujacy.Nie ma gor,duzo kanalow.Slabo znamy tez historie tego kraju.Wydaje sie wiec ze nie ma co ogladac.I to jest blad.
Mieszkam blisko granicy z Holandia i moge zapewnic,ze to kraj bardzo interesujacy,o ciekawej historii i cudownych miejscach do zwiedzania,z pieknymi ogrodami zoologicznymi i rozrywki dla dzieci.Chetni moga uprawiac rozne sporty wodne wlasnie na tych “ malo ciekawych kanalach “ i jeziorach.Mnogosc pieknych sciezek rowerowych zacheca do wypraw rowerowych cale rodziny.A ci ktorzy uwielbiaja zwiedzanie moga obejrzec 19 wiatrakow Kinderdijk wpisanych na liste UNESCO; kto uwielbia kwiaty moze zawitac do cudownego ogrodu Kaukenhof,polozonego na kilku hektarach.Kto uwielbia zamczyska moze zajechac i spedzic cudowny dzien w Hoensbroek.Kto zas lubi nature moze odpoczywac na cudownych campingach w ciszy i spokoju.
POLECAM !!! Holandie bo jest to jedna z perelek Europy.

………………………………..........

Sa jeszcze wakacje,Mamy ochote na obcowanie z przyroda.Jedziemy wiec na nasz ulubiony camping w holenderskim Olburgen.

Niewielki Camping polozony nad kanalem.Obok znajduje sie rezerwat ptakow wodnych,niewielki port,plac zabaw dla dzieci,basen z podgrzewana woda,pole do mini golfa,kawiarnia,restauracja i maly sklepik.No i nie mozna zapomniec o sciezkach dla pieszych i rowerzystow ,ktore wija sie wsrod lak i pastwisk.Dzieki temu mozemy obcowac z przyroda :-)

Fajne miejsce.Jezdzimy tam co roku.
Pobyt nasz trwa trzy dni.Ceny nie sa zbyt wygorowane.
Za auto z namiotem,dostep do pradu i 3 osoby placimy : 49,50 €.
No i odpoczywamy : ksiazka,basen,mini golf,lowienie ryb i ….. nasze ulubione spacery.

A oto kilka zdjec z naszego pobytu.