Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Dinosaurierpark - Teufelsschlucht.

Dinosaurierpark - Teufelsschlucht.

Niemcy
Niemcy, Ernzen

Dzis Dzien Dziecka ( poniedzialek ).Kuba ma wolne w szkole.Wiec zabieramy go z mezem na wycieczke do nowootwartego w naszym landzie parku dinozaurow.
Po godzinnej jezdzie docieramy na miejsce.Parkujemy samochod na bezplatnym parkingu przy Dinosaurierpark.
Koszt biletow wstepu :
a) dzieci 4-12 lat - 7,50 €
b) dzieci powyzej 12 lat i dorosli - 9,50 €.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Park dinozaurow ciagnie sie na dlugosci 1,5 km. Szlak prowadzi przez atrakcyjne centrum rekreacji w PN Teufelsschlucht.Miejsce to zabiera zwiedzajacych w podroz przez historie Ziemi.Zaczyna sie 420 milionow lat temu w okresie dewonu i konczy w okresie neandertalczykow i mamutow 40.000 lat temu.
Znajduje sie tutaj ponad 100 naturalnej wielkosci zrekonstruowanych prehistorycznych zwierzat.Sa to te gatunki prehistoryczne , ktore zyly na terenach Eifel.

Na terenie parku miesci sie tez : sklep z pamiatkami,restauracja,stanowisko archeologiczne dla zwiedzajacych,miejsce gdzie dzieci moga same odkopywac szkielet dinozaura i plac zabaw.

++++++++++++++++++++++++++++++++++

Spedzilismy tutaj caly dzien.Mielismy super pogode i super humory.A prezent dla naszego malca byl trafiony w 100 %.