Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Spacer we dwoje ..... plus pies.

Spacer we dwoje ..... plus pies.

Niemcy
Niemcy, Bad Godesberg

Bad Godesberg - dystrykt miasta Bonn w Niemczech, w kraju związkowym Nadrenia Północna-Westfalia. Do 31 lipca 1969 roku, samodzielne miasto. 1 sierpnia 1969 zostało przyłączone do ówczesnej stolicy Niemiec - Bonn.

Po przeniesieniu siedziby rządu do Berlina w 1999 roku, Bad Godesberg pozostał główną siedzibą Bundesratu. Po transformacji związanej z przeniesieniem rządu do Berlina w Bad Godesbergu powstała główna siedziba dwóch międzynarodowych koncernów Deutsche Telekom i Deutsche Post .
...................................

Poniewaz jest piekna pogoda jak na listopad , a niewiadomo jak dlugo sie jeszcze taka utrzyma wiec ruszamy na krotka wycieczke z naszym pupilkiem Tina.Tina uwielbia spacery.Wiec wybralismy miejsce do tego przeznaczone,wsrod zieleni i nad rzeka.

...................................Spacer zaliczam do udanych .Nasz pies zmeczony ale widac rowniez zadowolony. :)