Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Rezerwat przyrody.
2016

Rezerwat przyrody.

Niemcy
Niemcy, Drover Heide

Jedziemy do lasu poki jeszcze jest pogoda.Moze nazbieramy troche grzybow.
Do naszego lasu przylegaja tereny bedace pod ochrona.
Drover Heide - rezerwat przyrody zajmuje 600 ha powierzchni.Znajduje sie on w okregu Düren w NRW.
Około 120 ha powierzchni ogólnej, stanowią rzeczywiste wrzosowiska, 290 ha lasy, 150 hektarów jest ogrodzonych i stanowi pastwiska dla bydła i kóz. Oprócz bydla Scottish Highland są tez kozy, jak Kozy Turyńskie.
Obszar ten jest siedliskiem rzadkich gatunków roślin i zwierząt. Drover Heide został wyznaczony jako międzynarodowy rezerwat ptaków.Wykryto tutaj powyżej 460 gatunkow paprocie i roślin kwitnących . Do tej pory ponad 130 gatunków ptaków zostało zaobserwowanych, w tym 12 zagrożonych rodzimych ptaków i 25 zagrożonych gatunków ptaków wędrownych. Zyje tutaj 21 gatunkow ważek,17 różnych gatunków stawonogów polnych i 38 gatunkow motyli.

..........................

Super miejsce na spacery z rodzina,przyjaciolmi czy czworonogami. :)))