Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Koln-Weiß.
2018

Koln-Weiß.

Niemcy
Niemcy, Koln

Zapowiada sie piekny weekend.Nadwszla cudowna wiosna.Wszystko sie zieleni i kwitnie.Niestety dzis bez slonka.Najwazniejsze, ze jest cieplo i humory dopisuja.Zaczynamy nasze weekendowe wycieczki.Tym razem jest to krotki spacer z naszym pupilkiem Tina.

Dzielnica Weiß znajduje się na lewym brzegu ,na południe od Kolonii, na zakolu nazwanym zakole Białego Renu. Należy do gminy Rodenkirchen.
Prom Krokodyl -znany i popularny,mały prom, nalezacy do przewoźnika Heiko Dietrich (krokodyl, Krokolino). Wielu spacerowiczów i rowerzystów korzysta z tej przeprawy na druga strone Renu do miejscowosci Zündorf. Przy dobrej pogodzie robione sa wycieczki. Sezon promowy rozpoczyna się w marcu i trwa do jesieni. Molo znajduje sie w Koln-Weiß, na końcu ulicy Pflasterhofweg. W sezonie letnim prom wypływa co kilka minut, wiosną i jesienią rzadko, czasem tylko w weekendy