Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b>Polska ( od 2015 r. )</b>    Camping "Browarny".
2017

Camping "Browarny".

Polska, Sandomierz

Najedzeni wyruszamy w dalsza droge do Sandomierza,Mamy zarezerwowany camping w tym miescie.Chcemy tutaj spedzic pare dni.
Pogoda sie polepszyla.Przestalo padac i wyszlo slonce.To jest to na co liczylismy.Nasz camping nazywa sie "Browarny",

…………………….

Kemping Browarny - położony jest na obrzeżach zabytkowej starówki Sandomierza, w bezpośrednim sąsiedztwie Wisły. Dostęp do kempingu znajduje się bezpośrednio przy drodze nr 79 i 77. Kemping posiada nowe, nowoczesne zaplecze sanitarne. Zaledwie 5 minut spacerkiem od kempingu znajduje sie Stare Miasto. Na kempingu można wynająć pokój lub apartament w pięknym, odnowionym domu w starym stylu.

Camping oferuje :

a) Węzeł sanitarny z bieżącą ciepłą i zimną wodą dostępny 24h, w tym węzeł sanitarny dla osób niepełnosprawnych

b) Kuchnia turystyczna wyposażona w kuchnię gazową, kuchnię mikrofalową, czajniki elektryczne, lodówkę, zamrażarkę jak również naczynia do gotowania i konsumpcji oraz sztućce.

c) PralniÄ™

d) SuszarniÄ™

e) Stanowiska dla caravaningu z przyłączami do energii elektrycznej

f) WC chemiczne

g) Stanowisko do zrzutu tzw. szarej wody

h) Stanowiska do poboru wody

i) Plac gier i zabaw dla dzieci

j) ÅšwietlicÄ™

k) Możliwość wędkowania

l) Nieodpłatny internet Wi-Fi na terenie całego obiektu oraz możliwość korzystania z komputera z internetem w recepcji

m) Możliwość grillowania

n) Możliwość palenia ogniska

o) Teren jest ogrodzony, oświetlony i dozorowany.

p) Mila obsluga.

…………………….

Platnosc : tylko gotowka w zlotych lub euro.
Cennik - znajduje sie na stronie internetowej campingu.

……………………….

Po znalezieniu sobie dogodnego miejsca , rozbilismy nasz maly oboz.Jaka tu panuje cisza i spokoj.To jest to czego nam potrzeba.Czas odpoczac,