Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> W ojczyznie Don Kichota i Sancho Pansy. </b>    Barcelona.
1997

Barcelona.

Hiszpania
Hiszpania, Barcelona

Rano jestesmy w Barcelonie.Zakwaterowalismy sie na campingu i po sniadaniu ruszamy zwiedzac miasto.Jedziemy do portu.Wielki port,nowoczesny,piekny.Obok niego jest stary port-Port Vell.W starym porcie stoi kolumna Krzysztofa Kolumba-wys.60 m.Kolumb wskazuje reka w kierunku w ktorym znajduje sie Ameryka.Obok Muzeum Morskie,Brama Pokoju,plac del Portal de la Pau.Widac kolejke linowa, ktora ciagnie sie ze Wzgorza Montjuic do centrum.Po zatoce plywaja male,pietrowe stateczki przewozace turystow zw."Golondrinas"Dalej idziemy na Las Ramblas-bulwar ze straganami ,mimami,artystami i mnostwem turystow.Idziemy bulwarem do konca i dochodzimy na plac Reial z fontanna Trzech Gracji.Potem katedra Sw.Eulalii.Na kruzgankach katedry spaceruja gesi.Poruszamy sie dalej waskimi uliczkami i dochodzimy do Ratusza na placu Sant Jaume.Nastepnie jedziemy na Wzgorze Montjuic ogladac obiekty olimpijskie.Dalej Palac Narodowy i piekna Magiczna Fontanna.Grajaca i zmieniajaca kolory.Cale widowisko zaczyna sie o g.21.00 trwa 1,5 godziny.Cos pieknego.Polecam wszystkim.Koncert tej fontanny odbywa sie tylko w okresie letnim.