Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Sklepy cynamonowe,Bakczysaraj,ostatni skansen komunizmu w Europie,kodry,ikony malowane na szkle, tokaj, cesarski Wieden. </b>    Wesseling.

Wesseling.

Niemcy
Niemcy, Wesseling

No i nadszedl czas urlopu.Juz za dwa dni wyruszamy w nasza kolejna podroz zycia.Tym razem w cieple miejsca.Mam nadzieje,ze Ukraina tez nas urzeknie tak jak w ubieglym roku Skandynawia. :))) Do zobaczenia po moim powrocie.

************************************************************
Witam Wszystkich bardzo serdecznie po tak dlugiej przerwie.
Tydzien temu wrocilam z pieknej Ukrainy.Polecam Wszystkim ten kraj.Spedzilam na Ukrainie 3 wspaniale tygodnie.
Wstawilam juz na Geoblog zdjecia ,a teraz zaczne opisywac nasza podroz.Zapraszam do czytania i ogladanie.

************************************************************

Piec lat temu mialam problem z pakowaniem wszystkiego na tak dlugi wyjazd jak 3 tygodnie.Teraz doszlam juz do wprawy i wystarczaja mi na to 2- 3 dni.
Robie 2 listy.Na jednej pisze co zabrac ze soba ,a na drugiej co kupic na droge.
Obowiazkowo !!! musze zabrac mapy i przewodniki.Wazne sa tez leki no i ubrania na piekna, i zla pogode.Aha,nie zapomniec zabrac aparatu fotograficznego i kamery oraz pletw,masek i rurek do nurkowania.
Dwa dni przed wyjazdem pakuje wszystko do poszczegolnych toreb i ustawiam w przedpokoju.Sprawdzam z lista czy wszystko spakowane.
Kupuje artykuly spozywcze- na podstawie drugiej listy.
Popoludnie ,w dzien przed wyjazdem zajmuje nam pakowanie wszystkiego do samochodu oraz umieszczenie naszego domku na dach auta.O 20:00 wszystko juz gotowe.Jestesmy spakowani i gotowi do drogi.Wyjazd jak co roku nastepnego dnia o 04:00.
Moj maz jak co roku ma reisefieber. :)))

olbin
olbin - 2010-11-17 11:57
Ile podróży... Zazdroszczę! Życzę miłego czasu spędzonego na Ukrainie, mnóstwa przygód i miłych ludzi na drodze. Pozdrawiam z pięknej włoskiej Ceseny. (:

zula - 2010-12-29 10:56
Wspaniały plan Mirko - nie byłam nigdy we Lwowie, w Wilnie...nie widziałam wschodniej strony Świata, chyba muszę to naprawić i pomyśleć o zwiedzaniu !!! :) pozdrwawiam

wedrowkikaroli
wedrowkikaroli - 2011-06-26 15:20
Życzę wielu wspaniałych wrażeń ... !!!!

zula - 2011-07-17 06:07
To już wiem dlaczego ak pusto na Geoblogu- wędrujecie ! - powodzenia i szerokiej drogi,pozdrawiam Was

bogmar
bogmar - 2011-07-25 11:09
Piękna trasa.Jezdzimy daleko, ale bliskie regiony nie mamy tak dobrze poznane jak Wy.Mamy nadzieję, że kiedyś to nadrobimy.
A tymczasem szerokiej drogi i pięknej pogody.Pozdrawiamy.

mirka66 - 2011-07-25 11:25
Bogmar-my juz zjechalismy prawie cala Europe.Do zobaczenia zostalo nam tylko pare miejsc:Rosja z Gruzja,druga polowa Szwajcarii z Lichtensztainem,Wyspy Brytyjskie i Irlandia.Te miejsca zostawiamy sobie na deser.Za rok wyruszamy do Maroka.Teraz bedziemy zwiedzac swiat tak jak Wy.Pozdrawiam goraco.