Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Z POMOCA ALLAHA PRZEZ LABIRYNT MAROKANSKICH GOR I MIAST. </b>    Wesseling.

Wesseling.

Niemcy
Niemcy, Wesseling

Mamy juz kupione przewodniki i mapy.
Pozostaje mi poczytac i zanotowac wiele wiadomosci.I oczywiscie zdecydowac co i gdzie bedziemy zwiedzac.

03.01.2012 r.
Opracowalismy juz trase naszego kolejnego wyjazdu,ktory zapowiada sie bardzo ciekawie.
Mamy zamiar dojechac do miasta portowego Algeciras w Hiszpanii i stamtad przeplynac promem do Afryki,do Tangeru.Dalej nasza trasa bedzie wiodla nad oceanem az do Agadiru.Z Agadiru ruszymy zobaczyc Sahare. Przejedziemy przez Atlas Wysoki kierujac sie w strone M.Srodziemnego i po drodze zwiedzajac najpiekniejsze miasta Maroka jak np.: Fez,Meknes,Marakesz, itp.Jak nadejdzie czas powrotu przeplyniemy znow z Tangeru do Algeciras w Europie.

06.02.2012 r.
Wlasnie dzisiaj kupilismy bilet w obie strony na prom ( Algeciras-Tanger-Algeciras ).Za auto do 6 m dlugosci,1 dziecko i 2 dorosle osoby zaplacilismy 314,14 Euro.
Super ! teraz czuje,ze wyjazd zbliza sie duzymi krokami.:)))

Promy FRS :
PROMY

02.05.2012 r.

Jestesmy juz gotowi do wyjazdu.Zaszczepilismy sie na :

* Tezec,Blonica i Polio
* Tyfus
* Zoltaczka typu A
* Zoltaczka typu B
* oraz przeciwko chorobie wywolywanej przez kleszcze - kleszczowe zapalenie mozgu.
Te szczepienia sa u nas w Niemczech obowiazkowe jezeli wybieramy sie do krajow afrykanskich takich jak np.:Maroko.Dlatego szczepionki sa bezplatne.

......................................................................................................................................

24.05.2012r.

Po dluzszych rozmowach i rozpatrzeniu za, i przeciw postanowilismy przedluzyc nasz pobyt w Maroku o 5 dni.Zamiast zostawac pare dni w Hiszpanii i lezec na plazy,chcemy pobyc dluzej w tym egzotycznym kraju.
W zwiazku z tym musimy zmienic date ( zabuchowana na bilecie juz w lutym ) naszego powrotu z Afryki do Europy.
Ciekawe czy nam sie to uda.Mam nadzieje,ze tak.

13.06.2012r.

Huraaa !!! Udalo sie.Przebukowalismy date na bilecie,na prom.Zostajemy 5 dni dluzej w Maroku.
Dzis dostalismy pozytywna odpowiedz.Musimy doplacic tylko 47,40 € .
Troche sie denerwowalismy bo od 24.05 az do dzisiaj nie mielismy zadnej odpowiedzi.Ale jednak udalo sie.:)))

W wyprawie udzial wezma jak zawsze: moj maz,ja i nasz juz 7-letni synek Kuba.

05.06.2012r.

Jestesmy juz gotowi do drogi.Auto juz spakowane i torby tez.Sprawdzam jeszcze tylko z listami ( bo sa az 3 ) czy wszystko zabralismy i mozemy jechac.

06.06.2012r.

Wstajemy o godz.06:00.Spijamy goraca kawke.Potem sniadanko i o 08:00 ruszamy w droge.Przed nami Paryz.
Ahoj przygodo !!!
Odezwe sie za 3 tygodnie.

BPE
BPE - 2010-12-15 15:59
jaki 2012?....dopiero 2011 przed nami, a w 2012 ma być koniec świata więc z planów mogą byc nici........czego nie życze Tobie, ani nikomu innemu :-((

joael
joael - 2010-12-15 16:49
Dobrze! Tak trzymać :) Ja też zawsze pod koniec roku robię plany na następny rok, rezerwuje loty, nakreślam trasy. Pozdrawiam

mirka66 - 2010-12-16 07:19
BPE - nie wierze w koniec swiata.A wyjazdy zawsze planuje wczesniej.

joael - zawsze robie plany na wyjazd,wertuje przewodniki,sprawdzam mapy.Podobnie jak Ty z ta mala roznica ,ze my nie latamy tylko jezdzimy swoim samochodem.

pozdrowienia dla Wszystkich.

zula - 2010-12-16 14:37
Mirko ...życzę udanego wyjazdu choćby to było w 2012 roku !!!
planowanie są cudowną sprawą- to tak jak byłby już wyjazd !
A Euro także w 2012 i także się planuje, buduje...i myśli o zwycięstwie ! Takie życie!!!
pozdrawiam serdecznie :)

ciesielka
ciesielka - 2011-01-25 10:02
Mamy podobny pomysł na 2012 rok tylko chcemy jeszcze zahaczyć o Portugalię ;)

nerolina
nerolina - 2011-07-22 09:53
witam, plan wyglada bardzo interesujaco :)
ja niestety nie moge planowac az tak daleko w czasie, ale mam nadzieje ze w przyszlym roku uda nam sie wyjechac do Portugalii. pozdrawiam

zula - 2012-04-26 10:55
Nie wiem Mirko w jakim miesiącu wyruszacie ale wobec pierwszego Twojego wpisu w 2010 to pewno już blisko , czyli :"...już za parę dni, za dni parę"... jak było w piosence !
Powodzenia i szczęśliwej drogi Małgosia

mirka66 - 2012-04-26 20:02
Zula - moj wyjazd do Maroka planowalismy kilka razy i na 100% dojdzie do skutku juz w lipcu tego roku.Wyjezdzamy 06.07.2012 r.
Dziekuje za zyczenia.Juz nie moge sie doczekac.Ale wyjazd nadchodzi wielkimi krokami.:)))

mikasz
mikasz - 2012-07-21 20:23
Mirka, cos namieszalas z tymi szczepionkami i kleszczami. Kleszcze przenosza kleszczowe zapalenie mozgu i borelioze, ale szczepionka jest tylko na to pierwsze, bo na borelioze zostala wycofana w 2002roku. Natomiast bruceloza jest odzwierzeca, nie przenosza jej kleszcze i nie ma na nia szczepionki.

mirka66 - 2012-07-29 22:44
Mikasz - jak to dobrze,ze sa osoby czytajace wpisy i wprowadzaja poprawki.:))) Jestem Ci bardzo wdzieczna za to.Oczywiscie,ze mialam na mysli borelioze,a bylam szczepiona przeciwko kleszczowemu zapaleniu mozgu.Poprawka do tekstu juz naniesiona.Dzieki.:)))

zula - 2012-08-01 15:06
Widzę Mirko ,że zaczęłaś dodawać zdjęcia . Cieszę się ,że poznam kolejny nowy kraj , pozdrawiam

mamaMa
mamaMa - 2012-09-16 13:47
Trzecie oko na Maroko!
Zaczynam podróż lekko spóźniona...

ciesielka
ciesielka - 2012-10-24 20:49
Tak teraz patrzę na nasz wpis ze stycznia 2011 roku i niestety nam się ten wyjazd nie udał w tym roku. W związku z ciążą żony przełożyliśmy egzotyczne wyjazdy na inny czas ;)

mirka66 - 2012-10-25 06:40
ciesielka-nie ma sie czym martwic.Nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo.Jak to mowia co sie odwlecze to nie uciecze.:)))
A Maroko polecam,szczegolnie Gory Atlas.Pozdrawiam.