Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Rzeka Sieg.
2003

Rzeka Sieg.

Niemcy
Niemcy, Sieg

Pierwsza nasza wycieczka odbyla sie nad rzeke Sieg (ktora jest prawym doplywem Renu).
Ma ona dlugosc 153 km.Jej zrodlo znajduje sie w gorach Rothaargebirge.Stamtad rzeka plynie do miasta Siegen i wzgorza Siegerland.Dalej na zachod, Sieg tworzy granice miedzy : Bergisches Land i Westerwald.Dalej biegnie ona przez chroniony obszar na wschod od miasta Bonn.I zaledwie kilka kilometrow na polnoc od centrum Bonn laczy sie ona z Renem w poblizu Niederkassel/Mondorf.

W tym to miejscu wlasnie bylismy.Tutaj jest mala marina dla jachtow i motorowek otoczona lasami,lakami,terenami podmoklymi,ktore sa obszarem chronionym ze wzgledu na ogromna ilosc roznych gatunkow ptakow tu przebywajacych.Przepiekne tereny.Wspaniale na letnie wedrowki i niedzielne spacery.Otacza nas cisza,swiergot ptakow i piekna przyroda.