Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Weihnachtsmarkt.
Zwiń mapę
2014
13
gru

Weihnachtsmarkt.

 
Niemcy
Niemcy, Bonn
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 7919 km
 
Juz niedlugo Boze Narodzenie.Wybieramy sie z Ola i Basia na coroczny Weihnachtsmarkt.Pogoda dopisuje.Mimo tego ,ze juz grudzien nie ma sniegu,wiatru i w sumie jest dosc cieplo.Spacerujemy wsrod straganow,kosztujemy pieczonych migdalow,grzanego z roznymi przyprawami wina,a na sam koniec idziemy na kolacje do Wlocha.Robimy sobie taki " babski wieczor ".Do Bonn jedziemy metrem.Na miejscu jestesmy o 18:00.Spedzamy razem fajne chwile.O godz.20:00 zmeczone i glodne jemy kolacje we wloskiej restauracji.Zamawiamy przystawki,danie glowne i drinki.Czas szybko leci jest juz po 21:00.Czas wracac.Spacerkiem dochodzimy na dworzec.Tlumy ludzi czekaja na metro.Jeszcze tylko jada dwa ostatnie.Mija 30 min. a naszej " bany " nie ma.Po godzinie oczekiwania ukazuja sie napisy informujace , ze kolejne pociagi tez sa odwolane.SUPER !!! Jak tu teraz wrocic do domu ? Dzwonimy po naszych chlopakow.Jeden nie odbiera,drugi nie moze przyjechac bo wypil piwo,a trzeci ...... trzeci przyjedzie po nas. Mamy czekac ok.20 min.Pogoda sie znienila o 180 stopni.Wieje lodowaty wiatr i zaczyna sypac snieg.Ale nic to czekamy.Po 20 min.siedzimy w cieplym autku i jedziemy do domu.Jestesmy zziebniete ale wesole." Babski " wieczor udal sie.Czekamy na nastepny.
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (25)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (5)
DODAJ KOMENTARZ
zula
zula - 2015-09-30 13:58
atrakcji tego wieczoru moc...pozostają w pamięci na długo i to cenne!
Zdjęcia śliczne
 
danach
danach - 2015-10-01 22:24
Fajne są te Wasze jarmarki świateczne
 
marianka
marianka - 2015-10-11 20:46
Grunt, że wieczór skończony happy endem;)
 
Pamar
Pamar - 2015-10-16 06:46
Uwielbiam niemieckie jarmarki świąteczne. Są piękne!
 
mirka66
mirka66 - 2016-02-16 19:18
Zapraszam więc moje panie do nas na Weihnachtsmarkt.
 
 
mirka66
Rodzinka Kozlik
Zdobywamy Swiat.
zwiedzili 29% świata (58 państw)
Zasoby: 2213 wpisów2213 1948 komentarzy1948 23084 zdjęcia23084 48 plików multimedialnych48
 
Nasze podróżewięcej
05.01.1995 - 05.07.2013
 
 
06.05.2012 - 18.06.2018