Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Wyspy Szczęśliwe. </b>    Palmitos Park .

Palmitos Park .

Hiszpania
Hiszpania, Los Palmitos

Wstajemy dzis wczesniej.Jemy sniadanie i ruszamy w gory aby spedzic tam caly dzien w parku o nazwie Palmitos Park.Po przybyciu na miejsce parkujemy samochod na olbrzymim bezplatnym parkingu i ruszamy w strone kasy.
Park otwarty jest od godz.10.00.
ceny biletow:
* dzieci od 9 r.z. - 22€
* dorosli - 30€.

No i jestesmy w raju :)))
..............................................................
Park Palmitos stanowi tropikalną oazę w bujnej, zielonej dolinie. W gronie rozlicznych atrakcji, które ma do zaoferowania, jest możliwość obserwacji z bliska wielu egzotycznych roślin i zwierząt.

Park oferuje przechadzkę wśród orientalnej roślinności, w tym w otoczeniu ponad tysiąca palm, w ogrodzie kaktusów czy domu orchidei.

Niepowtarzalnych przeżyć zwiedzającym dostarczą z pewnością zgromadzone tu zwierzęta. Pod żadnym pozorem nie powinnio sie przegapić zapierającego dech w piersiach przedstawienia ptaków-drapiezcow czy relaksującego show papug. Niezapomniane wrażenia wizualne wywoła pobyt w domu motyli, w którym zgromadzone zostało ponad sto gatunków z całej Europy, podobnie jak wizyta w akwarium, gdzie obejrzeć można niezliczone gatunki ryb morskich i slodkowodnych oraz na Wyspie Gibonów, na której można obserwować życie tych zwierząt w stanie naturalnym.

Zwiedzanie parku to pozycja obowiązkowa w podróży szczególnie dla miłośników ptaków - zgromadzono ich tutaj ponad 200 gatunków, w tym kolibry, tukany, pawie, żurawie i ary.

...........................................................................

Radze na caly dzien zabrac ze soba prowiant i picie, bo jedzenie w restauracji i napoje w kioskach na terenie parku sa bardzo drogie,wrecz z kosmosu.