Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Krotki postoj nad belgijskim morzem.
2018

Krotki postoj nad belgijskim morzem.

Belgia
Belgia, Westende-Bad

Westende - to nadmorski kurort położony na belgijskim wybrzeżu. Należy do gminy Middelkerke, Prowincja Flandria Zachodnia.
Westende ma dwie stacje na Kusttram, najdłuższej linii tramwajowej na świecie. Jest to spokojne, spokojne miasto, dlatego nazywa się je także "Perłą Wybrzeża" (Parel van de kust). Miejsce jest podzielone na Westende-Dorp, który jest nieco w głębi lądu i Westende-Bad. Za wydmami znajdują się duże pola namiotowe i parki bungalowów. Okolica jest szczególnie zachęcająca do zwiedzania. Warto zobaczyć przystanki Ostend, De Panne, Veurne, Bruges, Dunkierka, De Haan i wiele mniejszych miejsc w głębi lądu.

………………………

Zatrzymujemy sie na krotko w tym miejscu.Idziemy na plaze gdzie mozna wprowadzac psy.Pogoda juz sie zmienia.Gesta mgla odchodzi nad morze i powoli zaczyna wychodzic slonce.Kupuje w cukierni rogaliki z czekolada i kieszonki z wisniami.Do tego po kubku belgijskiej czekolady.Robimy drugie sniadanie na plazy.W drodze powrotnej chcac wyrzucic smieci doznaje szoku.Aby wyrzucic reklamowke ze smieciami musze do tzw.kosza najpierw wrzucic 0,50 centow.Nastepnie kosz sie otwiera i moge wyrzucic smieci.Tak mozna wyrzucac worki do 20 kg.