Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b>Przez Europe do stolicy Cesarstwa Zachodniorzymskiego.</b>    Dla kazdego cos....
2016

Dla kazdego cos....

Włochy
Włochy, Marina di Ravenna

Dzis znow piekna pogoda, a my nadal w transie zwiedzania.Na plaze pojdziemy poznym popoludniem.Mamy ochote odwiedzic niewielka miejscowosc polozona pomiedzy morzem , a Rawenna.Tutaj odpoczniemy,pospacerujemy,zawitamy jak to mamy w zwyczaju do miejscowej restauracji lub kawiarni , a nastepnie wrocimy na obiad do Lido no i potem plaza.Czas szybko leci,urlop pomalu sie konczy,trzeba wykorzystac ten czas.

………………….

Marina di Ravenna - Dziesięć kilometrów od Rawenny, jakieś dziesięć lat temu, nadmorska miejscowość Marina di Ravenna rozkwitła i już w latach trzydziestych zaczęła specjalizować się w recepcji turystycznej. Marina di Ravenna wznosi się na południe od kanału portowego i charakteryzuje się pięknymi alejami, rezydencjami zanurzonymi w zieleni i wspaniałą kulinarną tradycją, która charakteryzuje się rybołówstwem i przygotowywaniem specjałów z owoców morza.
Plaże przyciągają licznych turystów.Ci, którzy podróżują z powodu morza, mogą również znaleźć w Marina di Ravenna bezpieczną przystań, w której można zacząć od odkrycia miasta i okolicznych Lidos.

…………………….

Moich chlopcow najbardziej interesuje tutejszy port z przepieknymi jachtami i katamaranami.To tez jest powod przyjazdu do Mariny.Musze przyznac , ze i ja znalazlam pare interesujacych rzeczy dla siebie ( ten niewielki jacht ze zdjecia 3 od konca ).