Geoblog.pl    mirka66    Podróże    <b> Krotkie wycieczki po Niemczech oraz Holandii i Belgii (od emigracji w 2003r. do chwili obecnej). </b>    Rejs po Renie.
Zwiń mapę
2016
07
maj

Rejs po Renie.

 
Niemcy
Niemcy, Urfeld
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 8647 km
 
Nadeszla kolejna wiosna .Slonce pieknie swieci.Jest cieplo.Postanowilismy wyplynac w rejs po Renie.

Szybkie sniadanko.Prowiant na droge.Doczepiamy przyczepe z pontonem do Audi i ruszamy .Po drodze zabieramy kolezanke z synem i kierujemy sie do Urfeld.Jest to niewielka miejscowosc polozona nad Renem.To tutaj wodujemy zawsze nasz ponton.
I tym razem bedziemy go tutaj spuszczac na wode.

....................
Dotarlismy na miejsce po 15 min.Nasza lodz znajduje sie juz na wodzie.Mamy wprawe, wiec wszystko poszlo szybko i zgrabnie bez jakichkolwiek problemow.Jestesmy juz wszyscy w pontonie i zaczynamy nasz rejs.Piekna pogoda.Slonce i wiatr.....i piekne widoki.
Ahoj przygodo !!!

..................
Chcemy jakos nazwac nasz ponton ale nie mamy pomyslu.Moze ktos z Geoblogowiczow ma jakis pomysl ???
Prosze wpisywac w komentarzach nazwy !
 
POPRZEDNI
POWRÓT DO LISTY
NASTĘPNY
 
Zdjęcia (19)
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
  • zdjęcie
Komentarze (1)
DODAJ KOMENTARZ
BPE
BPE - 2017-04-27 15:38
na wodzie jest zawsze fajnie jak pogoda i towarzystwo dopisuje ....
 
 
mirka66
Rodzinka Kozlik
Zdobywamy Swiat.
zwiedzili 29% świata (58 państw)
Zasoby: 2213 wpisów2213 1948 komentarzy1948 23084 zdjęcia23084 48 plików multimedialnych48
 
Nasze podróżewięcej
05.01.1995 - 05.07.2013
 
 
06.05.2012 - 18.06.2018